Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w Urzędzie Skarbowym w Działdowie

  • Numer postępowania 2801-ILZ.260.11.2024
  • Typ postępowania Postępowanie krajowe
  • Tryb udzielania zamówienia Tryb podstawowy

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2024-04-10 09:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2024-04-10 09:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2024-03-28
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2024-03-28 09:38 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2024-03-28 09:38 0.13 MB
    icon SWZ.pdf 2024-03-28 09:38 0.68 MB
    icon Załącznik nr 1 do SWZ- Formularz ofertowo-cenowy .docx 2024-03-28 09:38 0.05 MB
    icon Załącznik nr 2 do SWZ i załącznik nr 1 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia - Urząd Skarbowy w Działdowie.xls 2024-03-28 09:38 0.18 MB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ - wzór umowy.doc 2024-03-28 09:38 0.26 MB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ - wzór umowy.pdf 2024-03-28 09:38 0.87 MB
    icon Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy braku podstaw do wykluczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.docx 2024-03-28 09:38 0.03 MB
    icon Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji.docx 2024-03-28 09:38 0.03 MB
    icon Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx 2024-03-28 09:38 0.03 MB
    icon Załącznik nr 7 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca .docx 2024-03-28 09:38 0.03 MB
    icon Załącznik nr 8 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostepniajacego zasoby.docx 2024-03-28 09:38 0.02 MB
    icon Załącznik nr 9 do SWZ - Wykaz osób.docx 2024-03-28 09:38 0.04 MB
    icon Załącznik nr 3 do umowy - Wykaz pomieszczeń z ograniczonym dostępem.doc 2024-03-28 09:38 0.41 MB
    icon Załącznik nr 4 do umowy - Wykaz środków czystości i higieny.doc 2024-03-28 09:38 0.05 MB
    icon Załącznik nr 6 - Ewidencja czasu pracy konserwatora.doc 2024-03-28 09:38 0.05 MB
    icon Załącznik nr 8 do umowy - Oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Bezpieczeństwa Informacji (3).docx 2024-03-28 09:38 0.02 MB
    icon Załącznik nr 10 - Wykaz rodzajów materiałów lub kosztów.doc 2024-03-28 09:38 0.06 MB
    icon Załącznik nr 5 do umowy - Protokół z przeprowadzonej kontroli sprzątania.doc 2024-03-28 09:38 0.04 MB
    icon Załącznik nr 7 do umowy - Wykaz osób biorących vudział w realizacji umowy.doc 2024-03-28 09:38 0.04 MB
    icon Załącznik nr 9 do umowy - Wykaz ilościowy osóbwykonujących czynności sprzątania.doc 2024-03-28 09:38 0.04 MB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia -
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa